söndag 26 augusti 2012

Premiär!

Missikka och bloggen tagit ett steg till ut i cyberrymden...
Nu finns Missikka även på Facebook, och du ja just Du kan hänga med där!

En av anledningarna är att mina kära läsare är inte de som kommenterar här så mycket. (Ja, lite tråkigt ibland, men jag gillar er ändå! ;) ) Men när jag har länkat till bloggen på Facebook så  blir det lite mer reaktioner och kommentarer. Nu kan ni alla vara med där! Bra va!?!
Hoppas ni hänger på och gillar Missikka!

Vad är nu detta "härskarvälde"? Vart ska inte sleven vara...typ!
Tänker på min store son som under vår resa i hembygden förra veckan trött utbrast:
(under en lite sightseeing tur - på mitt initiativ, där jag visade min kära familj vart jag hade bott och jobbat...ja ni vet...nostalgisk mamma som drömmer och längtar tillbaka...)
"- Ja Mamma, jag vet, du har ju jobbat och varit överallt!" suck...suck... "-Kan vi åka och bada nu??"

Så har jag det...ha ha ha....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)