onsdag 3 oktober 2012

Medaljens baksida

Så här ser min medaljs baksida ut:
 Men en det finns en annan baksida med... Min tå-nagel! Ledsen för äcklig fotbild, men den är värre i verkligheten. Jag ska inte ge er några detaljerade detaljer på vad som rann ut under nageln eller så... Jag bara ryser och blir lite kräkfärdig när jag tänker på den blåa färg som ny sakta växer fram...och att nagel snart kommer att ramla av...
 Så hur gör man nu? Får ju knappt på en strumpa... Zumban i kväll fick inställas. Är lite sugen på en joggingtur med. Men när kan det fungera? Kan man springa med en sån nagel? Någon som vet?
Snacka om I-lands problem!
 Min fotterapeut sa åt mig att nu var det viktigt att smörja fötterna, så att inga sprickor, som kan börja producera fotsvamp, bildas. Med det i åtanke gjorde jag varma mackor med svamp och tomat till kvällsmat... ha ha ha. Ibland är jag ju bara för lustig!

1 kommentar:

  1. aj aj! men fin medalj :)
    jag får alltid blåtå då jag spelat fotboll...tur jaginte gör det så ofta :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)