tisdag 16 oktober 2012

TÄVLING!

I samarbete med företaget Topp till Tå i Skillingaryd har jag nu äran att lotta ut ett litet uppiggande paket i höstmörkret! Paketet består av: Duschcreme & bodylotion från Wally 1925, höstfint nagellack från depend, nagelfilar i tre-pack, Lipgloss från the Balm, Ögonpennor, i tre olika färger med tillhörande pennvässare, samt ett blommigt läppcerat. (värde: ca 675 kr)
Låter inte så dumt, va?!?! :)




Allt ni behöver göra för att delta är att:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och skriv hur många lotter du deltar med.
2. För två lotter: Gilla Topp till Tå i Skillingaryd´s Facebooksida!
3. För tre: Gilla Missikka´s Facebooksida!
4. För fyra : Dela denna tävling till dina vänner genom, Facebook, Twitter eller på er egen blogg!


Tävlingen pågår till och med den 30 oktober 2012!

Lycka till nu!

2 kommentarer:

  1. Jag är med!!! Deltar med 4 lotter. :)
    Kram Erica B, Gävle

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica! Jag deltar med två lotter, en liten kommentar här och såklart gillar jag din facebooksida också!
    kram Åsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)